ایجاد صفحات محصول

مهمترین قسمت در سایت شما صفحات محصولتونه. فروشگاه زاگما برای فروش محصولات موجود شما طراحی شده و شما می توانید بازدیدکنندگانتون رو تبدیل به خریدار کنید، فقط باید سعی کنید نیازمندیهای اونها رو برطرف کنید، اینکار باعث پیدا کردن مشتری های جدید هم برای شما می شه. شما باید تصاویر وعنوانهای جذابی برای محصولاتتون انتخاب کنید و مخاطب را به واقعیت نزدیک کنید و براش جذابیت بصری ایجاد کنید. سعی کنید روی عنوان محصولتون متمرکز بشید چون اولین چیزیه که مشتری باهاش مواجه می شه. عنوان محصول باید خلاصه و مختصر باشه، نباید از ۷۰ حرف تجاوز کنه. شما با ایده ها و راهکار خاصی که ارائه میدید می تونید مشتری تون رو ترغیب به خرید کنید فقط باید از خلاقیتتون استفاده کنید.

در عنوان محصول می تونید ویژگیهای کالاتون را هم بیان کنید شما می تونید تنوع رنگی در به نمایش گذاشتن محصولتون داشته باشیدو از رنگهای خاص استفاده کنید ولی باید دقت کنید حیطه رنگی شمانباید از ۱۶ رنگ تجاوز کند، بازی با رنگها می تونه برای مخاطب از نظر تصویری زیباو متنوع باشه و قدرت انتخابش را بالا می بره. مهمترین چیزی که باید رعایت کنید استفاده از کلمات کلیدیه که بتونه محصول رو از فرم کلی متمایز کنه.

نام تجاریتون در مقابل عنوان تون قرار ندید. نباید فضای کاراکتر ارزشمندتون در کنار نام تجاریتون از بین بره. اگر نام تجاری تون به خوبی شناخته شده باشد می تواند تفاوتی در نرخ های کلیک نتایج جستجو ایجاد کند،همیشه کلمات کلیدی تون رو در اول جمله تون بیارید. از توانایی خودتون در انتخاب یک کلمه کلیدی خلاقانه و یک عنوان خاص استفاده کنید. حالا یه مرحله جلوتر می ریم که خیلی باید روش تمرکز داشته باشید چون باعث شکست یا موفقیت شما میشه. شما باید تمام اطلاعاتی رو که برای توصیف کامل محصولتون هست تحلیل کنید.اگر نتونید کالای خودتون رو درست آنالیز کنید ممکنه مشتری تون رو برای همیشه از دست بدید. دقت کنید که حتما یک توصیف کامل و جامع از محصولتون داشته باشید.پیشنهاد ما به شما اینه که بین ۲۵۰-۱۰۰۰ کلمه در توضیح واسه هر محصول استفاده کنید. می تونید از نقاط توپر یا فرم پاراگرافی استفاده کنید و ترکیب این دوتا را هم می تونید داشته باشید.

از اینکه بخواهید مکررا راجب محصولتون توضیح بدید، پرهیز کنیدو سعی نکنید اطلاعاتتون رو از سایتی کپی کنیداینکار به SEO شما هیچ کمکی نمی کنه.یه متن برای قردادن چرخش محصولاتتون تنظیم کنیدو توصیفاتتون باید پر از متن های توصیفی و کلمات کلیدی باشه.کارایی محصولتون رو به مشتری بگید و حسی رو که نسبت به محصول دارید به مخاطب انتقال بدیدو علت دوام و خاص بودنتون را صادقانه بگید. شما با این صداقتتون باعث می شید که مخاطب به شما وفادار بشه و نیازهاشون را به واسطه شما برطرف کنه.سعی کنید همیشه با دادن اطلاعات کامل شانس فروش خودتون رو بالا ببرید. شما باید در سایت خودتون علاوه بر متن و توضیحات از عکسهای زیبا استفاده کنید و عکسهایی راانتخاب کنید که همسو باتجارت شماس.زاگما تم های فوق العاده ای را برای شما طراحی کرده که جذابیت بصری سایت شما رو بالا می بره.ما همه مون آدمهای بصری هستیم که توجهمون زیاده اما دقتمون کمه، اگر نتونید عکس جذابی استفاده کنید، تصویر دیگری در کمتر از ۵ ثانیه جایگزین می شه. پس عکسی رو انتخاب کنید که خیلی خاص و متفاوت باشه و وضوح و کیفیت تصویر را هم در نظر بگیرید. حتی توصیه ما به شما اینه که اگر در حال فروش محصولات سفارشی هستید، هزینه ای را در نظر بگیرید برای تولید عکسهای زیبا از محصولتون، زاگما منابع قدرتمندی برای تصاویر از محصولات دارد.