Close
person 723555 960 720 696x472 - ایجاد هیجان و انگیزه در کاربران

ایجاد هیجان و انگیزه در کاربران

یکی از موثرترین ابزار بازاریابی ایجاد انگیزه و هیجانه، که می تونه رابطه شما رو به مخاطب نزدیک کنه و مشتریانتون را سالها در کنار شما نگه می داره. اجازه بدید کاربراتون هیجانشون رو در سایت نشون بدن و اون رو به اشتراک بذارن. اینجوری با احساس اونها آشنا می شید. تصاویر و محتواتون رو در همه جا منتشر کنید، این هم برای کسب و کارتون خوبه و هم مجانیه. حتی کوچکترین شعف و شادی خودتون رو در اختیار کاربراتون بذارید اینجوری فاصله ها رو می شکونید و به اونها نزدیک می شید. همیشه قدردان فعالیت مشتریانتون باشید و اونها رو تشویق به بیان احساساتشون کنید. همیشه در فضای شاد و صادقانه اتفاقهای بی نظیری می افته. چه کسب و کار شما کوچیک و چه بزرگ باشد ، به یک روش می تونید در مخاطب تون ایجاد انگیزه کنید. بهتون پیشنهاد می دیم که قبل از هر اقدامی طوفان فکری بپا کنید، این کار به شما ایده می ده و خلاقیت تون رو پرورش می ده.

کارمندان باهوش و خلاقتون اینجا می تونن نقش محوری خودشون رو بازی کنن. اینجا می تونید به تمام سئوالات مشتریانتون پاسخ بدید. اینجوری از تیم خودتون استفاده بهینه می کنید. از تمام مشتریانتون بخواهید که از طریق رسانه های اجتماعی یا ایمیل با شما در ارتباط باشن، اینکار باعث میشه هم با اونها در ارتباط باشید هم احساسات اونها رو درک کنید و به علایقشون پی ببرید.

همیشه هر کاری تو فروشگاهتون انجام میدید بازخوردش رو هم بررسی کنید. اینجوری می تونید لحظات بزرگ را تبدیل به یک خاطره شیرین کنید و ازش لذت ببرید. همه آدمها ذاتا از سوپرایز شدن لذت می برن، سعی کنید با هوش تون کارهای خلاقانه و متفاوت انجام بدید و مخاطبتون رو تحت تاثیر قرار بدید. یکی از مواردی رو که باید در نظر داشته باشید اینه که با توجه به سیاست کسب و کارتون هیجان ایجاد کنید. این مطلب باعث پیشرفت و بهبود تجارت شما میشه.

در مرحله بعدی، باید برای مشتریانتون هدیه ای تهیه کنید. البته ایجاد تخفیف و تبلیغات خودش راه فوق العاده یه اما دادن هدیه ارتباط شما رو به کاربرانتون بیشتر می کنه. می تونید از هدیه های کوچک و ارزان استفاده کنید. مهمترین چیزی که وجود داره، به مشتریانتون ثابت می کنید که براتون با ارزشن و براشون وقت می ذارید و اونها رو فراموش نمی کنید.اونها رو تحریک کنید که یک محصول هوس انگیز رو بخرند و بابتش از شما هدیه دریافت کنن. هدیه می تونه ساده و کوچیک باشه، می تونه یک کتاب الکترونیکی باشه یا یک کارت پستال زیبا و یا پیشنهاد یک کوپن واقعی باشه. تمام مواردی رو که می تونید شخصی سازی کنید و نشانی مشتری خودتون رو با نام در هنگام ارسال یک بسته یا ایمیل درج کنید. هرچیزی که باعث تعجب و لذت می شه رو بکار ببرید. اگر تجارت شما توی محصولات کوچیک و لوکس کار شما خیلی راحت تر چون دقیقا می دونید مشتریانتون به چه چیزهای علاقه مندن. در اینجا باید به جزئیات بیشتر از کلیات توجه کنید.

مطمئن باشید وقتی رابطه صادقانه و محکمی با مخاطب تون ایجاد کنیداونها رو هیچ وقت از دست نخواهید داد.