شخصی سازی ، یک فروشگاه قدرتمند

وقتی که تونستید با بودجه کم و محدود مشتریان خودتون رو وفادار کنید در واقع کسب و کارتون رو شروع کردید. نیازی نیست در ارتباط با مخاطبان تون کار خاصی و عجیبی انجام بدید همین که از خرید اونها تشکر کنید، نشون دادید که براشون احترام قائلید. اولین چیزی رو که هر فروشگاهی باید در نظر بگیره داشتن یک صفحه “درباره ما” است. در این صفحه مخاطب با شما ارتباط برقرار می کنه و با اساس کلی کارتون آشنا می شه، دیگه یک فروشگاه معمولی نیستید که فقط کالا ارائه میده. یک نام تجاری قدرتمندید که در حال رشد در تجارته. می تونید داستانی از مسیر پیشرفت خودتون در اختیار مخاطبتون قرار بدید. در صفحه درباره ما چند تا چیز را باید در نظر بگیرید که شامل: شما از کجا آمدید؟ چرا این کسب و کار رو برای خودتون انتخاب کردید؟ چگونه تونستید به یک متخصص حرفه ای تبدیل بشید؟ به مشتریانتون اجازه بدید شما رو بشناسند و راههای موفقیت تون رو در عرصه رقابت بدونن.

وقتی که به خریدارانتون پیغام میدید، مطمئن بشید که بصورت اختصاصی به دستشون رسیده، همیشه در پیامهاتون از کلمه شما استفاده کنید، حتی اگر حجم ایمیل های ارسالی تون زیاد بود. برای مشتریان تون یادداشت شخصی بذارید، اگر امکان اینکار رو ندارید خریداران خاص تون رو مدنظر قرار بدید. در پایان ایمیل تون حتما از خرید مشتریانتون تشکر کنید. با استفاده از برنامه های ایمیل مثل ConstantContact یا MailChimp از آدرس ایمیل و نام کوچیک مشتری خودتون مطمئن بشید. این کار در تمام برنامه های ایمیل امکانپذیره. یکی دیگه از چیزهایی رو که باید در نظر بگیرید ارائه خدمات به مشتریانه. شما می تونید اینکار رو از طریق چت و مکالمه انجام بدید. شما باید سئوالات مفهومی تر و مهمتر و اصولی تر رو از مخاطب خودتون بپرسید و خیلی ماهرانه کالاهای با کیفیت خودتون رو در اختیارشون قرار بدید.

سعی کنید همیشه خریدارتون به سمت محصول مورد نظرش هدایت کنید، اطلاعات جامع و درستی رو در اختیارشون بذارید. فضایی رو ایجاد کنید که مشتری تون از خریدش لذت ببره، هیچوقت کاری رو انجام ندید که مخاطب در زمان خرید اذیت بشه. از هر فرصتی برای یک فروش فوق العاده استفاده کنید. شما با یک ایمیل انفجاری می تونید آمار فروشتون رو افزایش بدید.

در پایان زاگما برای شما برنامه استثنایی در نظر گرفته و ما همیشه در کنار و همراه شما هستیم.